Google Beoordelingen
4.8
Gebaseerd op 10 beoordelingen
Case De Wit Hekwerk

Successen van De Wit Hekwerk

De Wit Hekwerk is de specialist in hekwerken. Van gaashekwerk, tot dubbelstaafmat hekwerk en toegangspoorten op maat, alles is mogelijk. De Wit Hekwerk fabriceert en monteert in eigen beheer, waardoor er een uitzonderlijke prijs/kwaliteit verhouding ontstaat.

De uitdaging

Eind 2018 heeft De Wit Hekwerk SAM Online Marketing benaderd. In het verleden was er al een hoop aan zoekmachine optimalisatie uitgevoerd, maar vooral de laatste paar maanden bleven de resultaten uit. Waar de hekwerkgigant eerst nog zo’n 700 organische bezoekers per week aantrok, was dit ten tijde van de SEO aanvraag bij SAM Online Marketing nog maar zo’n 300 tot 400. De doelstelling is gezet om binnen een periode van 12 maanden dit aantal weer minimaal terug te brengen naar het niveau waarop het zat.

De uitvoering

Om een goed beeld van de stand van zaken te krijgen, heeft SAM Online Marketing eerst een uitgebreid zoekwoordonderzoek uitgevoerd, waarin ook de concurrentie in kaart is gebracht. Per pagina zijn zodoende zoekvolumes, huidige posities en concrete doelstellingen in kaart gebracht.

Na het volbrengen van het zoekwoordonderzoek is SAM Online Marketing aan de slag gegaan met de structuur van de website – deze diende grondig gerenoveerd te worden. Hierbij is het aantal dubbele pagina’s geminimaliseerd en het totaal aantal pagina’s met meer dan 60% teruggebracht. Hierdoor is het percentage dubbele content flink teruggebracht en de indexering weer hersteld.

Zodra de structuur van de website van De Wit Hekwerk was geoptimaliseerd, is de bestaande content per pagina herschreven en opnieuw geoptimaliseerd, zodat elke pagina onderdeel werd van het gehele thema.

Nadat de websitestructuur en content hersteld waren en op een Google-waardig niveau konden acteren, is de focus verlegd naar het gericht uitbreiden van de autoriteit van de website. Dit geldt voor zowel de homepagina als de rest van de belangrijkste pagina’s. Bij het vergaren van kwalitatieve links is gelet op relevantie, kwaliteit, anchorteksten en een juiste verhouding tussen nofollow.

Resultaten

Nog voordat de initiële periode van 12 maanden is afgelopen, zijn de doelstellingen al ruimschoots behaalt. Begin 2019 lag het aantal organische bezoekers nog rond de 300 per week. Inmiddels is dit opgehoogd naar zo’n 1.000 per week. Ruim boven de vooraf bepaalde 700 tot 800! De markt is nog steeds niet helemaal veroverd, en onze ambities gaan verder dan alleen de reeds behaalde resultaten. Hierdoor zijn wij nog lang niet klaar met optimaliseren!

Resultaten

[toggles title=”Usp 1″] Tekst Resultaat [/toggles]
[toggles title=”Hekwerken (1.800 p/m)”] Nr. 1 [/toggles]
[toggles title=”Tuinpoorten (1.200 p/m)”] Nr. 1 [/toggles]
[toggles title=”Sierhekken (250 p/m)”] Nr. 2 [/toggles]
[toggles title=”Toegangspoort (350 p/m)”] Nr. 3 [/toggles]
[toggles title=”Sierhekwerk (2.900 p/m)”] Nr. 6 [/toggles]

Wij bij SAM zijn gespecialiseerd in
SEO en SEA
Webdesign + Conversie
Content Marketing + Sociale Media

Meer weten over uw website performance?

Doe de gratis SEO Scan
2019 © SAM Online Marketing & Webdesign
Beoordeling door klanten: 9.2/10 - 35 beoordelingen
Call Now Button