Meer dan 700 succesvolle klanten
  • Mobile check 1Geen gouden bergen
  • Mobile check 2Concrete doelstellingen
  • Mobile check 3Vlot contact
  • Mobile check 4Afspraak = afspraak
facebook instagram linkedIn
Samen vooruit, samen winnen
Facebook Campagne
Home | Facebook Campagne

Facebook campagne

Hoe kan ik een Facebook campagne opzetten? Bij Facebook heeft u meerdere opties om campagnes op te zetten, bijvoorbeeld via Facebook adverteren. Maar hoe zet u zo’n campagne op en waar moet u op letten? Wat voor meerwaarde heeft het om dit over te laten aan een echte specialist? Alles over een Facebook campagne opzetten leest u hieronder. Of neem direct contact met ons op om de mogelijkheden voor u te bespreken.

Waarom een Facebook campagne opzetten?

Er wordt ons wel eens gevraagd waarom het belangrijk is om een Facebook campagne op te zetten. Met een campagne die op de juiste manier is ingevuld kunt u uw andere online marketingcampagnes ondersteunen en uit beide meer resultaten halen. Bovendien biedt Facebook enorm veel mogelijkheden als het gaat om het bereiken van de juiste doelgroep. Bij SAM Online Marketing kunnen we u helpen met alles op het gebied van online marketing en Facebook marketing zodat beide onderdelen elkaar zullen versterken.

Hoe zetten wij een campagne op?

Bij SAM Online Marketing hanteren we vijf vaste stappen om ervoor te zorgen zodat iedere Facebook campagne een succes wordt. Het is belangrijk om bij de campagne alle juiste gegevens in te vullen om er zo veel mogelijk uit te halen. We volgen hiervoor de volgende vijf stappen:

  1. Inventarisatie: Tijdens de eerst maken we kennis en vragen wij u alles over uw bedrijf, branche en uw concurrenten.
  2. Onderzoek: Nu we meer weten over u en uw branche is het tijd voor onderzoek. We bekijken hoe uw concurrenten het op hebben gezet en wat de mogelijkheden binnen Facebook voor u zijn.
  3. Inrichting: Na de inventarisatie en het onderzoek weten we precies hoe we de Facebook campagne moeten gaan opzetten en inrichten. Eventueel stellen we in deze stap ook Facebook advertenties in.
  4. Monitoring: Als de campagne een tijd heeft gedraaid, bekijken we waardevolle informatie die we hebben binnengehaald om de Facebook campagne verder te optimaliseren.
  5. Optimalisatie: We blijven stap vier herhalen en verbeteringen doorvoeren om uw campagne helemaal te optimaliseren en inspringen op nieuwe kansen.
s