Meer dan 700 succesvolle klanten
  • Mobile check 1Geen gouden bergen
  • Mobile check 2Concrete doelstellingen
  • Mobile check 3Vlot contact
  • Mobile check 4Afspraak = afspraak
facebook instagram linkedIn
Samen vooruit, samen winnen
Categorieen
Delen
Ontvang je GRATIS
website analyse
t.w.v. €399,-
SAM Online Marketing
Leestijd: 5 min

Happy New Year!!!

“Gelukkig nieuwjaar! Fijn 2015! Veel geluk, Liefde en Gezondheid! Dat al je wensen en dromen maar uit mogen komen in dit nieuwe jaar!”

Please…. Cut the crap…

Natuurlijk wensen we je al het goeds van de wereld in 2015, maar als je iets wilt krijgen; dan moet je het nemen. Als je iets wilt bereiken, zul je actie moeten ondernemen. Niets komt vanzelf. Alleen jij zal je goede voornemens waar kunnen maken.

Wij? Wij kunnen je helpen… Helpen om van 2015 een fantastisch jaar te maken! Iets heel anders dan ‘Dropshipping done wrong!’ natuurlijk.

Goede voornemens voor 2015

Heb jij al nagedacht wat je in 2015 significant beter wilt doen dan je in 2014 hebt gedaan? Misschien heb je een lijstje gemaakt en staat net als bij de meeste mensen afvallen en gezonder leven op plek 1 en 2. Veel mensen schrijven deze twee goede voornemens als eerste op om in februari tot de conclusie te komen dat ze hopeloos gefaald hebben wat betreft hun goede voornemens.

Wij zijn niet in de positie om hierover te oordelen, maar geven je wel een tip mee: als we ‘afvallen’ vertalen naar een shorttail zoekwoord is dit een gigantisch breed begrip waar weinig definitie aanhangt. Scoren zal moeilijk worden. Wanneer we het begrip ‘afvallen’ beter definiëren zal het ook gemakkelijker zijn om het doel te bereiken.

Stel dat we bovenaan ons lijstje zetten: “Op 1 februari wil ik 3 kilo kwijt zijn en dus … kilogram wegen” en daaronder plaatsen: “Op 1 Maart wil ik … kilo afgevallen zijn en … kilogram wegen”.

Heb je dan geen grotere kans om wél je goede voornemens vast te houden?

SAM Online Marketing’s lijstje

We gaan hier op een online marketing website geen ‘afslank-guru’ spelen. Het gaat ons om het principe om zaken tastbaar te maken. Meetbaar te maken. Zodat we kunnen schalen of we doelen bereikt hebben. Of juist niet natuurlijk.

Vorig jaar rond deze tijd maakten wij een lijstje. Een lijstje met doelstellingen die we in 2014 wilden behalen. Doelen die we moesten bereiken, koste wat kost.

Enkele van de punten op ons lijstje waren:

  • Op 1 maart 25 lp’s (landingspagina) voor SAM Online Marketing
  • Op 1 maart 25 lp’s voor SAM Design
  • Op 1 juni in de top 10 van Google met www.samonlinemarketing.nl
  • Op 1 juni in de top 10 van Google met www.samdesign.nl

In ons artikel over content optimalisatie deelden we de cijfers van dat moment. Duidelijk dat we bovenstaande doelstellingen glansrijk behaald hebben. Boven verwachting eigenlijk, waardoor we voor lopen op schema. Maar geen reden om achterover te leunen!

Ons voornemen voor 2015

Zoals we in de intro al stelden: “Als je iets wilt, zul je het moeten nemen. Niet wachten tot je het krijgt.” In ons artikel over succesvol worden op het internet schreven we hier ook al over. Alleen jij kan je dromen waar maken! Door actie te ondernemen.

Dan rijst de vraag welke punten jij op je lijstje hebt staan voor 2015.

Wat wil jij bereiken in 2015? Wat wil je doen? Hoe wil je dat doen? Welke middelen heb je nodig om je doelen te bereiken?

  • Ik wil zelf een website maken om online te gaan ondernemen
  • Ik wil met mijn bestaande website hoger in Google komen
  • Ik wil meer bezoekers op mijn website krijgen
  • Ik wil meer bezoekers omzetten in klanten met mijn website
  • Ik wil 1000 likes op Facebook, 1000 Twitter volgers of 1000 mensen op Google+
  • Ik wil een sky-high omzet draaien in 2015 dankzij mijn webshop of website
  • En ik wil hier hulp bij van een expert!

“Is er één punt bij waarin jij je herkent? Lees dan vooral verder!

 

Project A

Wij hebben ons lijstje voor 2015 al klaar. Eén prominent punt op onze lijst staat gepland voor het eerste kwartaal van 2015. Het is een punt waarvan wij weten dat er behoefte aan is vanuit onze bezoekers. SAM Online Marketing & Webdesign is een B2B bedrijf; wij richten ons op bedrijven. Bedrijven beter online zichtbaar maken en profileren. En natuurlijk websites bouwen. Ook voor bedrijven.

We krijgen echter vaak mail van bezoekers van onze blog die niet in de B2B markt zitten. Wij zien dat zij behoefte hebben aan hulp bij het opzetten van websites, hulp bij het online adverteren, hulp bij hoog in Google komen en daarom de informatie die wij delen op onze blog erg waardevol vinden. Maar niet de behoefte hebben om met ons samen te werken.”

“Wie wilt vermenigvuldigen, zal moeten leren delen…”

Bij SAM Online Marketing begrepen wij dat en zochten naar een oplossing. De totaaloplossing is Project A!

We gaan er nog niet veel over vertellen. Eigenlijk helemaal niets zelfs. Maar we beloven je één ding:

Wanneer we lanceren, zit jij front-row! En voor geen goud dat je deze buitenkans wilt missen!

 Dus… Wil jij écht succesvol worden in 2015?

Vul dan hieronder je naam en e-mailadres in.

Jij bent de eerste die we op de hoogte stellen.

Je zult NIETS MISSEN en als allereerste

kunnen profiteren van Project A!

* indicates required


Ander bekeken ook

SAM Online Marketing
Leestijd: 5 min
SEO is een langetermijninvestering waar je u tegen zegt. In het begin is het echt alleen maar investering, zonder dat je er wat voor terugkrijgt. Maar na een maand of...
SAM Online Marketing
Leestijd: 5 min
Content wordt over het algemeen geschreven uit de losse pols. Er wordt dus niet echt gekeken naar de zoekwoorden waar je doelgroep op zoeken of welke zoekwoorden er nu echt...