Case: Jut & Juul
#SEO #structuur #landelijkHalverwege 2018 kwam Jut en Juul bij SAM Onlinemarketing voor het optimaliseren van de online bedrijfsvoering. Ze wilden graag ontlast worden op onlinegebied en meer bezoekers trekken naar de webshop.
De klant
Jut en Juul is de leukste premium babywinkel van Nederland. Met diverse prachtige merken en duizenden producten bedienen zij de jonge ouders die op zoek zijn naar hoge kwaliteit spulletjes voor hun kleintje. Jut en Juul heeft ook een fysieke vestiging, gevestigd in Leiden. Hier komen mensen dagelijks van heinde en ver voor naartoe. Binnenkort een kraamfeestje? Of krijg je zelf een kleintje? Dan is Jut en Juul waar je moet zijn!
De uitdaging
- Autoriteit verhogen
- Technisch verbeteren van de website
- Zorgen voor juiste content
De uitdagingen lagen vooral op het technische gedeelte van de website waar er diverse punten verbeterd moesten worden. Vervolgens kwam de focus op autoriteit en on-page.
Onze missie
Door te beginnen met een uitgebreide technische analyse en de verbeterpunten doorzetten naar de webdesigner kon er een goede technische basis gelegd worden. Vervolgens werd content voor de productcategorieƫn herschreven en geoptimaliseerd om beter te scoren in Google. Na het rechttrekken van de websitestructuur was het vervolgens zaak om de autoriteit uit te breiden. Dit werd in fases gedaan om natuurlijk over te komen.
Onze oplossing
Op basis van onze online marketing strategie en werkzaamheden hebben we in de loop der tijd mooie resultaten behaald. Bekijk hier de meest in het oog springende resultaten!
bespreken?
Neem direct contact met ons op om de mogelijkheden voor jou te bespreken!
Contact met ons opnemenResultaten
- 67% stijging organisch verkeer
- > 25.000 maandelijkse organische bezoekers
- 58% terugkerende bezoekers
- Verhoging conversiepercentage en winkelbezoeken
Dankzij onze werkzaamheden hebben we mooie resultaten kunnen behalen voor Jut en Juul. De belangrijkste verbeteringen zijn de content en de autoriteit.