Google Ads pakket

Te weinig leads? Vul in en ontdek wat beter kan!

Zoek je het juiste Google Ads pakket om meer leads mee te krijgen? SAM Online Marketing maakt je pakket op maat. Je pakket moet passen bij je budget en ambities. Daar zorgen wij voor! Met meer dan 10 jaar hebben onze specialisten 990+ ondernemers aan succes geholpen door het juiste SEO abonnement in te zetten!

Waar bestaat een Google Ads pakket uit?

Pakketten voor Google Ads bestaan uit verschillende aspecten. Allereerst zit het volledig uitzetten van een Google Adwords strategie erbij inbegrepen.Er moet altijd wel een onderzoek gedaan worden naar welke zoekwoorden je wilt gebruiken om voor te adverteren en daarnaast ook een analyse naar de markt en concurrentie. Zo weet je wordt duidelijk wat er speelt en wat er mogelijk is. Aan de hand hiervan kunnen we een strategie op maat uitzetten om veel conversies te halen.

Dus het opzetten van een uitgebreide Google Ads strategie en campagne is inbegrepen. Maar vervolgens moeten de advertenties ook gemonitord worden. Het beheren en optimaliseren van jouw campagnes zit dus ook allemaal in jouw Google Ads pakket. Kortom, alles wat te maken heeft met de Google Ads campagnes die wij voor jou hebben opgezet, regelen wij en zit allemaal in het pakket!

Basis
€500 - €1000
Geavanceerd
€1.000 - €2.000
Premium
€2.000+

Samen het juiste pakket voor jou vinden?

Google Ads is een kwestie van maatwerk. Laten we samen kijken naar wat het beste pakket voor jou zijn. Vul snel je gegevens in!

  • Krijg meer bezoekers
  • Vermenigvuldig je investering
  • 990+ succesvolle cases

Ali

SEO specialist

Wanneer moet je Google Adwords inschakelen?

Een Google Ads pakket kun je op verschillende momenten inschakelen. Eigenlijk kun je dit zelfs altijd inschakelen. Zelfs als je ook hoog in de organische zoekresultaten te zien bent. Voor jouw publiek die op een specifiek zoekwoord zoeken, straalt dit namelijk vertrouwen uit. Helemaal bovenaan in de zoekresultaten sta je namelijk met je advertentie, en net daaronder sta je weer, maar dan in het organische gedeelte. Voor iemand die langs jouw advertentie scrolt en denkt “dit vertrouw ik niet” of iemand die de advertenties over het algemeen al overslaat is dit perfect. Zo zien ze namelijk dat je toch wel betrouwbaar bent en zullen ze alsnog op jouw pagina klikken.

Daarnaast zijn ads abonnementen natuurlijk goed te gebruiken wanneer je bezig bent met een SEO campagne. Met SEO duurt het namelijk even voordat je bovenaan staat in de organische zoekresultaten van de zoekmachine. In de tussentijd kun je dus een Google Ads pakket inschakelen om al conversies te genereren en winst te maken. Zoals je ziet kun je ads dus altijd wel inschakelen.

Op welke manieren kun je
Google Ads inschakelen

Haast iedereen kent de klassieke ads wel. Dit wordt ook wel SEA genoemd, of uitgeschreven Search Engine Advertisement. Meteen bovenaan in de zoekresultaten van de zoekmachine kom je ze voornamelijk tegen. Je herkent ze dan ook heel makkelijk aan het woord “advertentie” dat voor de titel van een ad staat. Hieronder zijn de organische zoekresultaten te direct vinden. Adverteren is dan ook een soort markt waar mensen op een bepaald zoekwoord bieden. Hoe meer mensen op een zoekwoord willen adverteren, hoe hoger de Cost per Click en hoe meer budget je dus vrij moet maken om een redelijke hoeveelheid conversies uit je advertenties te halen. Voor de perfecte campagne wordt dan ook altijd een zoekwoordonderzoek gedaan om te zoeken naar zoekwoorden met een lage concurrentie maar waar wel veel potentie in zit voor veel conversies. Zo zijn er binnen de advertenties nog veel meer trucjes waarmee je jouw conversie kan optimaliseren. Maar het uitbesteden van SEA is niet de enige manier van adverteren op Google!

We hebben mooie resultaten gehaald voor…
Ondernemers die jou voor gingen
Meneer Casino
KVK Logo
Leids Dagblad Logo
van Houdt Logo
Speedcube Logo
REDA Logo
Singelloop Logo
REDA Logo
KVK Logo
InnovaWare Logo
Een aantal van jouw specialisten
Het winnende team
Ons Team Sasha
Sasha
Directeur
Ons Team Ali
Ali
Marketing Manager
Ons Team Daniela
Daniela
SEO specialist

Weten waar je kansen liggen?

Weet je nog niet zeker of je Google Ads wilt uitbesteden, maar ben je wel benieuwd naar je verbeterpunten?

Laat ons je website GRATIS analyseren!

  • Duidelijke verbeterpunten
  • Volledig stappenplan voor 2024
  • Gericht op korte én lange termijn
  • Ontdek wat je concurrent beter doet!

Sasha

Directeur en marketing strateeg