Meer dan 700 succesvolle klanten
  • Mobile check 1Geen gouden bergen
  • Mobile check 2Concrete doelstellingen
  • Mobile check 3Vlot contact
  • Mobile check 4Afspraak = afspraak
facebook instagram linkedIn
Samen vooruit, samen winnen
Google Ads Pakket Duurzame topposities
  • Word nr.1 in jouw branche
  • Samen winnen in Google
  • Duizenden top 3 posities
GRATIS website scan

Een Google Ads Pakket afnemen

Wil jij graag veel conversies creëren op jouw website en ben je hiervoor op zoek naar het juiste Google Ads pakket? Dan wil je natuurlijk wel eerst weten hoe dit allemaal in elkaar steekt. Waar bestaat een Google adwords pakket bijvoorbeeld uit? Je wilt natuurlijk wel weten wat je krijgt voor wat je betaalt. Wij maken pakketten volledig op maat voor ieder van onze klanten. Eerst kijken we naar wat jouw budget is en daarbij kijken we naar wat je wensen zijn. Vervolgens zullen we dit samenvoegen tot een strijdplan om zoveel mogelijk conversies te behalen met het budget dat we hebben. Maar hoe kun je Google advertenties inzetten? En wanneer neem je een Google Ads pakket af?

Wanneer moet je Google Adwords inschakelen

Een Google Ads pakket kun je op verschillende momenten inschakelen. Eigenlijk kun je dit zelfs altijd inschakelen. Zelfs als je ook hoog in de organische zoekresultaten te zien bent. Voor jouw publiek die op een specifiek zoekwoord zoeken, straalt dit namelijk vertrouwen uit. Helemaal bovenaan in de zoekresultaten sta je namelijk met je advertentie, en net daaronder sta je weer, maar dan in het organische gedeelte. Voor iemand die langs jouw advertentie scrolt en denkt “dit vertrouw ik niet” of iemand die de advertenties over het algemeen al overslaat is dit perfect. Zo zien ze namelijk dat je toch wel betrouwbaar bent en zullen ze alsnog op jouw pagina klikken.

Daarnaast zijn ads abonnementen natuurlijk goed te gebruiken wanneer je bezig bent met een SEO campagne. Met SEO duurt het namelijk even voordat je bovenaan staat in de organische zoekresultaten van de zoekmachine. In de tussentijd kun je dus een Google Ads pakket inschakelen om al conversies te genereren en winst te maken. Zoals je ziet kun je ads dus altijd wel inschakelen.

SEA Bureau
Usp's 3

Op welke manieren kun je Google Ads inschakelen

Haast iedereen kent de klassieke ads wel. Dit wordt ook wel SEA genoemd, of uitgeschreven Search Engine Advertisement. Meteen bovenaan in de zoekresultaten van de zoekmachine kom je ze voornamelijk tegen. Je herkent ze dan ook heel makkelijk aan het woord “advertentie” dat voor de titel van een ad staat. Hieronder zijn de organische zoekresultaten te direct vinden. Adverteren is dan ook een soort markt waar mensen op een bepaald zoekwoord bieden. Hoe meer mensen op een zoekwoord willen adverteren, hoe hoger de Cost per Click en hoe meer budget je dus vrij moet maken om een redelijke hoeveelheid conversies uit je advertenties te halen. Voor de perfecte campagne wordt dan ook altijd een zoekwoordonderzoek gedaan om te zoeken naar zoekwoorden met een lage concurrentie maar waar wel veel potentie in zit voor veel conversies. Zo zijn er binnen de advertenties nog veel meer trucjes waarmee je jouw conversie kan optimaliseren. Maar SEA is niet de enige manier van adverteren op Google!

Ontdek jouw SEO score

Optimalisatie voor Google is een cruciaal onderdeel als je vindbaar wilt worden met jouw website. Weten hoe je ervoor staat en waar de kansen liggen? SAM Online Marketing helpt je verder! Geen standaard uitdraai, maar een echte analyse van ervaren SEO specialisten!

SEO Scan
Google Ads Pakket
Jake Stamenkovic

Jouw online marketing specialist

GRATIS website scan

Wij scannen jouw website GRATIS en laten jou weten
hoe je ervoor staat.

Video en display advertenties

Binnen Google Adwords pakketten kun je gebruik maken van verschillende visuele advertenties. Display advertenties kun je vinden op websites waar een product of artikel te vinden is. Denk aan marktplaats of een nieuwswebsite bijvoorbeeld. Hier zie je om het artikel of product heen een afbeelding met een aanbieding. Dit is de display advertentie. Meestal wordt deze advertentie gebruikt voor remarketing. Dit houdt in dat jij opnieuw getarget wordt met deze advertentie wanneer je de website van degene van wie de advertentie afkomstig is al eens hebt bezoekt.

Daarnaast heb je ook videoadvertenties. Dit gaat voornamelijk om advertenties op YouTube. Sinds 2006 is YouTube namelijk onderdeel van Google. Hier heb je genoeg mogelijkheden om te adverteren. Dit kan onder de video’s in de resultaten van nieuwe video’s bijvoorbeeld. Maar ook tussen de filmpjes door kun je een advertentie plaatsen. Denk maar aan wanneer je zelf een filmpje op YouTube aan het kijken was. Vaak wordt een video enkele keren onderbroken omdat een advertentie dan afspeelt. De ene keer kun je deze advertenties wel na een paar seconden wegklikken en de andere keer moet je echt wachten tot het advertentie filmpje voorbij is. Je betaalt pas als iemand dertig seconden van het filmpje heeft bekeken of deze helemaal afgekeken heeft.

Google Ads Uitbesteden
Usp's 3

Shopping ads

Heb jij een webshop en verkoop je dus veel producten, dan kun je ervoor kiezen te adverteren op Google shopping. Hier zijn alle producten te vinden die aan een zoekopdracht gerelateerd zijn. Zoek je bijvoorbeeld op “winterjas” dan krijg je bovenaan als allereerst de shopping advertenties. Hier kun jij dus ook tussen staan met jouw producten als je dit toe wil voegen aan jouw Google Ads abonnement!

Adverteren op social media

Op verschillende social media platforms zijn er ook veel mogelijkheden om te adverteren. Denk bijvoorbeeld aan Instagram, Facebook, TikTok en Snapchat. Deze platforms hebben weer net een andere instelling voor het adverteren dan de advertentie instellingen in Google. Denk bijvoorbeeld aan wanneer je door de feed van Instagram of Facebook scrolt. Om de zoveel posts kom je een advertentie tegen. Deze herken je aan het woord “gesponsord” dat onder de titel staat.

Waar bestaat een Google Ads pakket uit?

Pakketten voor Google Ads bestaan uit verschillende aspecten. Allereerst zit het volledig uitzetten van een Google Adwords strategie erbij inbegrepen. Zoals eerder aangegeven moet er eigenlijk altijd wel een onderzoek gedaan worden naar welke zoekwoorden je wilt gebruiken om voor te adverteren en daarnaast ook een analyse naar de markt en concurrentie. Zo weet je wordt duidelijk wat er speelt en wat er mogelijk is. Aan de hand hiervan kunnen we een strategie op maat uitzetten om veel conversies te halen.

Dus het opzetten van een uitgebreide Google Ads strategie en campagne is inbegrepen. Maar vervolgens moeten de advertenties ook gemonitord worden. Het beheren en optimaliseren van jouw campagnes zit dus ook allemaal in jouw Google Ads pakket. Kortom, alles wat te maken heeft met de Google Ads campagnes die wij voor jou hebben opgezet, regelen wij en zit allemaal in het pakket!

Start direct jouw
winstgevende SEO Campagne

Zo snel mogelijk op nummer 1 in Google staan?
Neem direct contact op met een
specialist van SAM Online Marketing!

Google Ads Abonnement
Callisto Jansenss

Jouw online marketing specialist

Mogelijkheden binnen de Google Ads pakketten van SAM Online Marketing

Google Adwords is dus een breed begrip binnen online marketing. Je kan verschillende kanten op met een Google Ads abonnement. Maak je alleen gebruik van de SEA advertenties of wil je ook op een van de andere manieren adverteren? Het is allemaal tegelijk mogelijk als je dat zou willen. Zelfs terwijl je met zoekmachine optimalisatie bezig bent om hier zoveel mogelijk advertenties uit te halen en al hoog staat kun je Google Ads inschakelen. Wil jij dus helemaal ontzorgd worden van jouw campagnes? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken voor jouw Google Ads pakket. Wij maken hem volledig op maat voor jou! Iedereen heeft namelijk andere wensen en een ander budget.

Ontvang je GRATIS website analyse t.w.v. €399,-

Haal jij wel genoeg uit je website? Laat je website vandaag nog analyseren door een conversie specialist van SAM Online Marketing.

Is jouw conversie wel hoog genoeg?