Google ads pakket
Zoek je het juiste Google Ads pakket om meer leads mee te krijgen? SAM Online Marketing maakt je pakket op maat. Je pakket moet passen bij je budget en ambities. Daar zorgen wij voor! Met meer dan 12 jaar hebben onze specialisten 1.100+ ondernemers aan succes geholpen door het juiste SEO abonnement in te zetten!

- Google Ads account opzetten
- Zoekwoordonderzoek
- 2 campagnes opzetten
- Uitgebreid zoekwoordonderzoek
- Concurrentienanalyse
- 5 campagnes opzetten
- Teksten op maat schrijven
- Ontwerp voor banners
- Alles uit geavanceerde pakket
- A/B testen
- Trendanalyses
Waar bestaat een Google Ads pakket uit?
Pakketten voor Google Ads bestaan uit verschillende aspecten. Allereerst zit het volledig uitzetten van een Google Adwords strategie erbij inbegrepen.Er moet altijd wel een onderzoek gedaan worden naar welke zoekwoorden je wilt gebruiken om voor te adverteren en daarnaast ook een analyse naar de markt en concurrentie. Zo weet je wordt duidelijk wat er speelt en wat er mogelijk is. Aan de hand hiervan kunnen we een strategie op maat uitzetten om veel conversies te halen.
Dus het opzetten van een uitgebreide Google Ads strategie en campagne is inbegrepen. Maar vervolgens moeten de advertenties ook gemonitord worden. Het beheren en optimaliseren van jouw campagnes zit dus ook allemaal in jouw Google Ads pakket. Kortom, alles wat te maken heeft met de Google Ads campagnes die wij voor jou hebben opgezet, regelen wij en zit allemaal in het pakket!

Waarom een Google Ads pakket bij SAM?
- Verhoogde advertentieprestaties
- Duurzame campagnegroei
- Optimalisatie van advertentieteksten
- Hogere conversieratio
- Beter Inzicht in KPI’s en ROI
Wanneer moet je Google Adwords inschakelen?
Een Google Ads pakket kun je op verschillende momenten inschakelen. Eigenlijk kun je dit zelfs altijd inschakelen. Zelfs als je ook hoog in de organische zoekresultaten te zien bent. Voor jouw publiek die op een specifiek zoekwoord zoeken, straalt dit namelijk vertrouwen uit. Helemaal bovenaan in de zoekresultaten sta je namelijk met je advertentie, en net daaronder sta je weer, maar dan in het organische gedeelte. Voor iemand die langs jouw advertentie scrolt en denkt “dit vertrouw ik niet” of iemand die de advertenties over het algemeen al overslaat is dit perfect. Zo zien ze namelijk dat je toch wel betrouwbaar bent en zullen ze alsnog op jouw pagina klikken.
Daarnaast zijn ads abonnementen natuurlijk goed te gebruiken wanneer je bezig bent met een SEO campagne. Met SEO duurt het namelijk even voordat je bovenaan staat in de organische zoekresultaten van de zoekmachine. In de tussentijd kun je dus een Google Ads pakket inschakelen om al conversies te genereren en winst te maken. Zoals je ziet kun je ads dus altijd wel inschakelen.
Op welke manieren kun je Google Ads inschakelen
Haast iedereen kent de klassieke ads wel. Dit wordt ook wel SEA genoemd, of uitgeschreven Search Engine Advertisement. Meteen bovenaan in de zoekresultaten van de zoekmachine kom je ze voornamelijk tegen. Je herkent ze dan ook heel makkelijk aan het woord “advertentie” dat voor de titel van een ad staat. Hieronder zijn de organische zoekresultaten te direct vinden. Adverteren is dan ook een soort markt waar mensen op een bepaald zoekwoord bieden. Hoe meer mensen op een zoekwoord willen adverteren, hoe hoger de Cost per Click en hoe meer budget je dus vrij moet maken om een redelijke hoeveelheid conversies uit je advertenties te halen. Voor de perfecte campagne wordt dan ook altijd een zoekwoordonderzoek gedaan om te zoeken naar zoekwoorden met een lage concurrentie maar waar wel veel potentie in zit voor veel conversies. Zo zijn er binnen de advertenties nog veel meer trucjes waarmee je jouw conversie kan optimaliseren. Maar het uitbesteden van SEA is niet de enige manier van adverteren op Google!
Video en display advertenties
Binnen Google Ads kun je kiezen voor verschillende visuele advertenties. Display-advertenties verschijnen op websites zoals Marktplaats of nieuwswebsites en tonen aanbiedingen rondom een product of artikel. Deze worden vaak ingezet voor remarketing, waarbij bezoekers van een website opnieuw getarget worden.Daarnaast zijn er videoadvertenties, met name op YouTube, dat sinds 2006 onderdeel is van Google. Je kunt adverteren onder video’s, tussen filmpjes door of in zoekresultaten. Voor advertenties betaal je alleen als iemand minstens 30 seconden kijkt of de video volledig afspeelt.
Shopping ads
Heb jij een webshop en verkoop je dus veel producten, dan kun je ervoor kiezen te adverteren op Google shopping. Hier zijn alle producten te vinden die aan een zoekopdracht gerelateerd zijn. Zoek je bijvoorbeeld op “winterjas” dan krijg je bovenaan als allereerst de shopping advertenties. Hier kun jij dus ook tussen staan met jouw producten als je dit toe wil voegen aan jouw Google Ads abonnement!
Adverteren op social media
Op verschillende social media platforms zijn er ook veel mogelijkheden om te adverteren. Denk bijvoorbeeld aan Instagram, Facebook, TikTok en Snapchat. Deze platforms hebben weer net een andere instelling voor het adverteren dan de advertentie instellingen in Google. Denk bijvoorbeeld aan wanneer je door de feed van Instagram of Facebook scrolt. Om de zoveel posts kom je een advertentie tegen. Deze herken je aan het woord “gesponsord” dat onder de titel staat.


Samen vooruit,
samen winnen
Een uitstekend resultaat begint bij een uitstekend team. Dat is het geheim achter online winnen!
Meet the team- Ontdek wat bij jou past
- Eerlijk en duidelijk advies
- Een strategie op maat
- Vermenigvuldig je investering

Wat levert jou het meeste op?
Een pakket op maat voor gericht resultaat
Wat onze klanten zeggen over
SAM Online Marketing












Let’s talk Ads Wil je graag sparren over pakketten met een van onze specialisten. Neem contact met ons op! Neem contact op