Meer dan 700 succesvolle klanten
  • Mobile check 1Geen gouden bergen
  • Mobile check 2Concrete doelstellingen
  • Mobile check 3Vlot contact
  • Mobile check 4Afspraak = afspraak
facebook instagram linkedIn
Samen vooruit, samen winnen
Zoekmachine Optimalisatie Duurzame topposities
  • Word nr.1 in jouw branche
  • Samen winnen in Google
  • Duizenden top 3 posities
GRATIS website scan

Zoekmachine Optimalisatie Uitbesteden aan het Beste SEO Bureau!

Zoekmachine optimalisatie uitbesteden? Dan heb je een professioneel online marketing bureau nodig. Wie dat bureau is? Je hebt SAM Online Marketing niet voor niets via Google gevonden!

Zoekmachine optimalisatie (SEO) is de basis van iedere online marketing strategie. Iedereen maakt gebruik van zoekmachine Google. SEO optimalisatie (optimalisatie voor het organische gedeelte van Google) is een vorm van zoekmachine marketing waar je niet omheen kunt. Ga jij dit aan een zoekmachine optimalisatie bureau uitbesteden? Dan bouw je aan een constante, GRATIS stroom bezoekers naar jouw website of webshop. Direct een specialist in SEO spreken? Neem contact met ons zoekmachine optimalisatie bedrijf op!

Wat is zoekmachine optimalisatie?

Zoekmachine optimalisatie (SEO) is het optimaliseren van jouw website of webshop voor zoekmachines als Google en Bing. Zoekmachines willen enkel het beste resultaat laten zien. Het meest relevante antwoord. De betrouwbaarste partij. En soepelste website. Tevreden bezoekers keren terug. En meer bezoekers staan gelijk aan meer verkochte advertenties. Advertenties zijn waar Google en Bing hun inkomsten mee genereren. De optimalisatie voor het organische gedeelte van deze zoekmachines bestaat uit drie voorname onderdelen: techniek, on page (content) en autoriteit oftewel linkbuilding. Hier zullen we als zoekmachine optimalisatie bureau later dieper op ingaan.

We noemen Bing wel, maar eigenlijk kun je die net zo goed achterwege laten. Google heeft namelijk een marktaandeel van ruim 95%. Bovendien is het algoritme van Google vele malen geavanceerder. Scoren voor Google is dus bijna zeker scoren in Bing. Heb je het over website zoekmachine optimalisatie, richt je dan op Google. Liever een definitie van een ander? Kijk dan wat Wikipedia hierover te zeggen heeft.

Zoekmachine Optimalisatie
Usp's 3

Waarom zoekmachine optimalisatie?

Heel simpel: bezoekers. Google is de eerste stap van consumenten in de zoektocht naar een product of dienst. Word je op de juiste zoekwoorden gevonden, dan trek je super veel nieuwe bezoekers aan. Meer bezoekers zorgen voor meer leads en meer verkochte producten. En het allermooiste? Elke maand zoeken nieuwe mensen op hetzelfde zoekwoord. Jij staat 24/7 bovenaan, waardoor je elke maand met nieuwe mensen in aanraking komt en jouw naamsbekendheid vergroot. Des te meer reden dus om aan de slag te gaan met SEO.

Wat is het verschil tussen SEO en SEA?

SEO staat voor Search Engine Optimization. Oftewel: de optimalisatie voor zoekmachines. SEA staat voor Search Engine Advertising. De naam zegt het eigenlijk dus al: Met SEO ben je bezig om te optimaliseren, voor SEA ben je juist aan het adverteren.

Doe je aan SEO? Dan kom je op een natuurlijke manier bovenaan in Google te staan. Wij als zoekmachine optimalisatie bureau vliegen dit op een uitgebreide manier aan volgens de drie hierboven genoemde pijlers. Allereerst beginnen we uiteraard met een zoekwoordonderzoek. Dit is in principe de basis voor alles. Hieruit worden de verschillende nieuwe pagina’s geschreven en in sommige gevallen de al bestaande pagina’s versterkt met nieuwe zoekwoorden. Daarnaast wordt er ook gezorgd voor meer autoriteit op de website. Dit doen we door middel van linkbuilding. We sturen op verschillende manieren links vanuit andere autoritaire domeinen die jouw domein weer versterken. Deze links staan in anker teksten die ook weer gebaseerd worden op het zoekwoordonderzoek. Als derde zetten we de website technisch ook volledig recht. Denk aan de headings, titels van de pagina’s, URL namen, SSL-certificaat, Alt attributen en tags, etc. Zelfs bij dit onderdeel komt het zoekwoordonderzoek kijken! De juiste zoekwoorden dien je namelijk ook te verwerken in bijvoorbeeld de headings, page titles en URL’s. Wanneer deze punten allemaal geoptimaliseerd en in orde zijn, is de top 10 van Google slechts een kwestie van tijd!

Met Google Ads doe je mee aan een veiling, waarmee je biedt op een advertentie plekje in de SERP’s. Degene die het meeste biedt, zal boven alle andere advertenties komen te staan. Dat betekent dat je daadwerkelijk nummer 1 bent in de zoekresultaten van Google! Hier kom je dus alleen betaald. De meeste eigenaren van een domein gebruiken advertenties met als doel meer conversies te krijgen. Je bent nou eenmaal niet te missen in de zoekresultaten. Twee andere redenen om Google Ads te gebruiken is om te zorgen voor meer bezoekers, wat weer zorgt voor meer autoriteit, of voor meer naamsbekendheid. Helemaal boven in Google wordt je namelijk vaak gezien en blijft jouw naam hangen in het hoofd van de bezoekers. Google Ads is dus ook een hele goede optie. Zeker in combinatie met zoekmachine optimalisatie!

Ons werk
Klant Eastern Plaza

> 25.000 maandelijkse organische bezoekers

Eastern Plaza

Klant Ramengilde

Meerdere top 3 posities

Ramen Glide

Klant Taxicentrale Leiden

20 zoekwoorden in de top 10

Taxi Centrale Leiden

Hoe werkt zoekmachine optimalisatie?

Zoekmachine optimalisatie bestaat uit drie onderdelen: on page(content), techniek en autoriteit. Met content bepaalt Google in hoeverre de inhoud van een pagina aansluit op de zoekvraag van de zoeker. Met techniek kijkt Google in hoeverre aan een optimale gebruikerservaring wordt voldaan. Laadt een pagina wel snel genoeg, en is iedere URL wel bereikbaar? Door te kijken naar autoriteit, ook wel linkbuilding, krijgt Google externe bevestiging of jij wel echt zo goed bent in wat je doet. Je kunt het zien als de motor die jouw website aandrijft. Meer betrouwbare links = meer vermogen om bovenaan te komen in de zoekmachine! Optimalisatie voor zoekmachines is natuurlijk veel uitgebreider dan dit. We leggen je dan ook graag uit hoe dit proces in zijn werking gaat.

Zoekmachine optimalisatie onderzoek

Zoekmachine optimalisatie begint bij een gedegen onderzoek. Bij welke zoekwoorden liggen de kansen? Wie zijn jouw concurrenten? Hoe zijn zij succesvol geworden? Dit wordt allemaal duidelijk uit het zoekwoordonderzoek. Via zoekwoorden is namelijk hoe je gevonden wordt in Google. Dat is dus precies de reden waarom dit meteen een heel belangrijk onderdeel is van de hele strategie. Eerst kijk je simpel naar wat jouw product of dienst is. Wat verkoop je precies? Vervolgens verplaats je je in de gedachten van een bezoeker. Op wat voor manier zou zo iemand naar jouw product of dienst op zoek gaan? Hoe zou je hier zelf naar op zoek gaan? Met deze brainstorm sessie zet je de basis voor het onderzoek en voor de gehele website optimalisatie.  Vervolgens ga je kijken naar de concurrentie en de LSI zoekwoorden. Iedere pagina heeft namelijk een hoofdzoekwoord met daarbij de LSI zoekwoorden door de tekst heen verwerkt. LSI staat letterlijk voor Latent Semantic Indexing. Dit zijn dus semantische zoekwoorden of als het ware een soort synoniemen voor het hoofdzoekwoord. Voor Google maak je zo duidelijk waar een tekst nou daadwerkelijk over gaat. Daarnaast scoor je zo ook met deze zoekwoorden in Google! Om deze zoekwoorden te vinden kun je tools gebruiken en bij de concurrentie kijken welke zij precies gebruikt hebben. Het gaat er dus om dat je categorisaties maakt van clusters zoekwoorden die op één zelfde pagina moeten scoren. Heb je dit inzichtelijk, dan heb je het begin van zoekmachine optimalisatie gemaakt! Dit is dus de eerste stap als je kiest voor SEO uitbesteden aan een bedrijf. Het onderzoek en de resultaten leggen we aan je voor, waarna we dit omzetten in heldere doelen en concrete doelstellingen. Hiermee halen we samen resultaat!

Zoekmachine Optimalisatie Uitbesteden
Usp's 3

Content optimalisatie

Content is het eerste onderdeel om in uit te blinken. Een inhoudelijk sterke tekst schrijven is één. Een goede zoekwoordverdeling is twee. Aanzetten tot actie is drie. Maar al deze onderdelen combineren, dat is waar de kunst in zit. Ons zoekmachine optimalisatie bureau verdiept zich in jouw materie en jouw verhaal. We kijken naar jouw concurrenten. Vervolgens combineren we the best of both worlds, voor ijzersterke content. Google houdt ervan, maar jouw bezoeker ook. En dat is wat telt. En beiden pleasen, dat is waar het om draait met SEO. Want Google kijkt ten slotte alleen naar wat de bezoeker fijn vindt. Zoals hierboven uitgelegd is de basis voor goede content dus een uitgebreid gedegen zoekwoordonderzoek. Zo weet je wat het hoofdzoekwoord is waar je voor gaat schrijven, maar weet je ook welke LSI zoekwoorden op de pagina verwerkt moeten worden. De LSI zoekwoorden nemen hier uiteraard niet de overhand in. Dit is om voor Google duidelijk te maken waar de pagina over gaat. Maar ook op deze zoekwoorden wil je uiteraard scoren. Dat maakt deze zoekwoorden ook zeker belangrijk.

Hoe begin je met schrijven voor zoekmachine optimalisatie?

Wanneer je begint met schrijven is het belangrijk dat je eerst uitzet welke kopjes je gaat gebruiken. De H1 is de titel en het aller belangrijkst! Hier moet het hoofdzoekwoord dus gegarandeerd in verwerkt zijn. Vervolgens gebruik je voor de andere kopjes H2 tags en zo nodig H3 en H4 tags om een kopje verder uit te kunnen werken of uit te kunnen leggen. Hierbij is het ook belangrijk dat je zoekwoorden in deze headings verwerkt. Google leest namelijk als één van de eerste de headings van een pagina uit. Nadat je de kopjes voor jezelf uitgeschreven hebt, hoef je deze eigenlijk alleen nog maar in te vullen. Maar zo makkelijk is het niet! Gebruik van de zoekwoorden blijft heel belangrijk. Zorg dat je deze niet te weinig gebruikt, want dan zal je niet scoren in Google. Verwerken van te veel zoekwoorden in de teksten wordt door Google weer gezien als spammen. Je moet dus een middenweg vinden. Sommige specialisten zweren erbij dat een hoofdzoekwoord 2,5% van de hoeveelheid content moet zijn voor daadwerkelijke optimalisatie. Dat zou betekenen dat als je 1000 woorden schrijft je 25 keer het hoofdzoekwoord moet verwerken. Echter zie je dat dit in veel gevallen van nummer één posities dit niet zo is. Vaak is het minder of in sommige gevallen meer. Onze zoekmachine optimalisatie specialisten weten precies waar ze naar moeten kijken!

Ontvang je GRATIS SEO scan t.w.v. €399,-

Waarom staat je website nog niet bovenaan in Google? Wij zoeken het voor je uit! Een van onze specialisten duikt in jouw website en geeft je een verbeterpunten voor jouw website. En dat helemaal GRATIS!

Hoe scoort jouw website in Google?

Technische zoekmachine optimalisatie

Veel bedrijven besteden zoekmachine optimalisatie uit omdat hun technische kennis niet up-to-date is. Ons zoekmachine optimalisatie bureau heeft een team van programmeurs in dienst die jouw website of webshop tip-top in orde maken. Hierbij wordt geen technisch onderdeel overgeslagen. Crawlability, speed en performance, hreflangs, canonicals, paginatie, filters. Het zijn termen die ons bedrijf niet vreemd zijn. Maar techniek is een onderdeel van de optimalisatie waarin je niet in uit kunt blinken. Het is ook een soort basis van SEO. Pak bijvoorbeeld de pagespeed. Als jij op een pagina terechtkomt waar je alleen al vijf seconden moet wachten voordat deze ingeladen is, dan klik je bijna altijd al weg. Dat terwijl je de nog niet eens een deel content gelezen hebt of gezien hebt hoe het design eruit ziet. Op die momenten worden bezoekers namelijk overtuigd. Een aantrekkelijk design met knoppen om meer van een website te zien en content met diverse belangrijke informatie zorgt ervoor dat een bezoeker blijft en geïnteresseerd raakt. Maar als de website niet werkt dan is het dus eigenlijk bij voorbaat al klaar en maak je geen schijn van kans meer. Zorg dus dat alles werkt!

Enkele SEO technische onderdelen van een website uitgelicht

Pagespeed is van de techniek dus waarschijnlijk wel één van de belangrijkste onderdelen. Hieronder vallen eigenlijk ook de inline CSS regels. Dit zijn codes die meekomen met een tekst wanneer je deze kopieert uit bijvoorbeeld een Word document en simpelweg plakt in WordPress zonder hem door een HTML-cleaner te halen. Deze codes maken een pagina dus ook alleen maar trager. Een ander punt wat ook van belang is, is W3C. Dit is een afkorting voor World Wide Web Consortium. W3C heeft een soort richtlijn samengesteld voor het bouwen van een website. Valt een xml, html of css code buiten deze richtlijnen, dan wordt dat als een fout gezien. Ook dit waardeert Google niet. Zo zijn er nog meer andere technische aspecten waar rekening mee gehouden moet worden voor de beste zoekmachine optimalisatie.

Ready om te groeien?

Laten we samen een kijk nemen naar jouw website.
Neem direct contact op met een specialist van SAM Online Marketing!

Zoekmachine Optimalisatie Bureau
Ali Demir

Online marketing specialist

Wij maken van jou een autoriteit!

Jij bent uitblinker in jouw vakgebied. Maar hoe weet Google dit? Om deze reden is linkbuilding een cruciaal onderdeel van website optimalisatie. De juiste links op de juiste plekken. Dit geeft Google bevestiging en daar worden ze blij van. En jij ook, want het levert jou betere posities op. Linkbuilding is waar wij in uitblinken. En daarmee maken we jou een uitblinker in Google wanneer jij kiest voor jouw SEO uitbesteden aan SAM Online Marketing. Maar zo makkelijk als dat het klinkt is het niet! Zoals de definitie van linkbuilding uitlegt gaat het om het verkrijgen van kwalitatieve links. Hoe verkrijg je dan ook kwalitatieve backlinks? Dit is van diverse aspecten afhankelijk. Wanneer je een link plaatst op een website naar jouw domein dan is het belangrijk dat er gekeken wordt naar de DA- en DR waarde. Deze twee waardes zijn in principe hetzelfde, maar worden door een verschillende tools gemeten. DA-waarde staat voor Domain Authority en is de waarde die de tool MOZ aan jouw website geeft. Dit is een algemeen bekende waarde die ook heel veel gebruikt wordt binnen dit vak. De DR-waarde staat voor Domain Rating. Dit is hetzelfde principe maar dan gemeten door de tool Ahrefs. Deze waardes geven dus aan wat de algemene autoriteit is van jouw gehele domein. Hoe hoger de waarde, hoe beter uiteraard. 

Maar er zijn nog veel meer aspecten bij het plaatsen van een link. Zo wordt er ook gekeken naar De Trust Flow en Citation Flow, ook wel CF en TF. Dit zijn simpel gezegd de kwalitatieve en kwantitatieve waardes van een link of domein. Verhouding hiervan moet over het algemeen minsten 1:2 zijn. Hoe hoger de Trust Flow vanaf daar, hoe beter in principe. 

Bij het daadwerkelijk plaatsen van de link is het voor zoekmachine optimalisatie dan ook nog belangrijk welke anchortekst je gebruikt. En hier komt het zoekwoordonderzoek weer bij kijken! Je hebt namelijk verschillende zoekwoorden gevonden die heel belangrijk zijn om te gebruiken als anchortekst. Voor Google maak je zo nog duidelijker dat de pagina ook daadwerkelijk over dat zoekwoord gaat. Je geeft een pagina hier dus als het ware een extra zetje mee. “Maar wat voor manieren van linkbuilding zijn er allemaal?” horen we je al zeggen. We werken de meest gebruikte graag voor je uit.

Zoekmachine Optimalisatie Specialist
Usp's 3

Ouderwets gebruik maken van startpagina’s

Startpagina’s waren een van de eerste manieren om te linkbuilden. De aller eerste was natuurlijk ook startpagina.nl. Dit zijn redelijk simpele websites waar enkel anchorteksten op staan met daarin een link verwerkt. Eigenlijk is dit ook de meest makkelijke manier van linkbuilding. Je gaat namelijk op zoek naar een startpagina en hoeft alleen een mail te sturen naar de eigenaar met de vraag of je een link mag plaatsen. Meestal kost het dan een paar euro. Echter zijn de bovenstaande punten hier natuurlijk ook gewoon van belang, zoals bij iedere vorm van linkbuilding. Denk aan de DA- en DR-waarde, CF en TF en het gebruik van de achorteksten.

Links ruilen met een partner

Een andere manier om kwalitatieve links te verkrijgen is op zoek gaan naar linkpartners. Dit zijn eigenaren van andere websites die ook op zoek zijn naar een goede link voor hun websites. Heb je zo iemand gevonden? Dan ruil je letterlijk een link met elkaar. Echter is het hier ook weer iets ingewikkelder dan dat. Een situatie die we nu hebben geschetst wordt namelijk een AB-linkruil genoemd. Helaas is deze achterhaald. Google heeft zo een linkruil namelijk door en waardeert dit niet. AB-linkruilen kan namelijk door Google ook opgevat worden als spammen. Om deze reden is de ABC-linkruil bedacht. Je raadt het al; er is een derde partij bij de ruil betrokken. A link naar B, B linkt naar C, C uiteraard weer naar A en zo is de cirkel rond. Op deze manier is het voor Google moeilijk om te achterhalen dat er een linkruil heeft plaatsgevonden en heb jij vooralsnog je kwalitatieve link!

Ontdek jouw SEO score

Optimalisatie voor Google is een cruciaal onderdeel als je vindbaar wilt worden met jouw website. Weten hoe je ervoor staat en waar de kansen liggen? SAM Online Marketing helpt je verder! Geen standaard uitdraai, maar een echte analyse van ervaren SEO specialisten!

SEO Scan
Zoekmachine Optimalisatie Website
Jake Stamenkovic

Jouw online marketing specialist

GRATIS website scan

Wij scannen jouw website GRATIS en laten jou weten
hoe je ervoor staat.

Artikelen plaatsen op blog sites

Artikelen plaatsen is weer een hele andere manier van linkbuilden. Als je dit voor het eerst hoort klinkt het misschien ook een beetje gek. Je schrijft namelijk een artikel om deze vervolgens op iemand anders zijn website te plaatsen. Maar is deze tekst verwerk je uiteraard de link. De vorige twee voorbeelden waren vormen van linkbuilding waar je eigenlijk vrijwel meteen autoriteit, ook wel linkjuice, door krijgt. Deze pagina’s waar de links op geplaatst worden bestaan namelijk al even, zijn al heel vaak opnieuw geïndexeerd door Google en hebben daarom al redelijk wat autoriteit opgebouwd. Met een artikel plaatsen is dit helemaal niet zo. Er wordt namelijk een hele nieuwe pagina aangemaakt waar het artikel op komt. Het heeft dus tijd nodig om geïndexeerd te worden en dus autoriteit te krijgen. “Waarom zou je dat dan doen?” vraag jij je nu waarschijnlijk af. Goede vraag uiteraard. Antwoord op deze vraag hebben we al een beetje gegeven. Wanneer je een artikel plaatst zal de autoriteit zich namelijk steeds meer opbouwen. Na een tijdje heeft zo een artikel zo veel autoriteit dat je een hele sterke link hebt. Zeker als deze link op een domein geplaatst is met een hele hoge DA- of DR-waarde!

Afhankelijk van jouw branche kies je ervoor om veel gebruik te maken van blog sites, startpagina’s, linkpartners of juist een gelijke mix hiervan. Natuurlijk moet bijna altijd van alles wat gebruikt worden. Echter wordt in de ene branche weer meer gebruik gemaakt van blog sites, terwijl ze in de andere branche juist alleen maar startpagina links blijven plaatsen. Het is dus belangrijk dat je goed naar de concurrentie blijft kijken en vervolgens de juiste zoekmachine optimalisatie strategie hieruit opzet!

Start direct jouw
winstgevende SEO Campagne

Zo snel mogelijk op nummer 1 in Google staan?
Neem direct contact op met een
specialist van SAM Online Marketing!

Wat Is Zoekmachine Optimalisatie
Callisto Jansenss

Jouw online marketing specialist

Wat kost zoekmachine optimalisatie?

Zoekmachine optimalisatie kosten zijn moeilijk te bepalen. Voor Google Ads (SEA) bestaan vaste prijzen. Het staat al vast dat wanneer je voor zoekwoord ‘X’ gevonden wilt worden, dat je dan ook een X-bedrag per klik betaalt. Optimalisatie voor jouw website door middel van SEO is anders. Wanneer je op de organische manier wilt scoren, kan dit in principe gratis. Het kost je alleen wel een hoop tijd. En tijd is geld. De kosten moet je dan ook uitdrukken in manuren. De meeste SEO bureaus hanteren een tarief tussen de €75,- en €200,- per uur. Wil je weten of SEO binnen jouw marketingbudget past, dan moet je een offerte opvragen. Je weet namelijk niet op voorhand hoe lang het bedrijf waar je mee samenwerkt over welke taak doet.

Zoekmachine optimalisatie uitbesteden of zelf doen?

Is jouw budget niet toereikend om zoekmachine optimalisatie uit te besteden aan een bureau? Je kunt er altijd nog voor kiezen om dit (of in ieder geval een gedeelte) zelf te doen. Kijk wel goed wat je zelf doet en wat je laat doen. Gaat het over jouw vakgebied, dan weet je vaak zelf goed wat je qua content moet schrijven. Ook kun je zelf een stukje van de PR oppakken. Daarbij heb je wellicht een technisch iemand in dienst die je kan helpen met de website performance. Eigenlijk kom je overal wel redelijk uit. Maar gebeurt het wel goed en volgens één gedachte? En heb je vooral ook de tijd om dit allemaal zelf te doen? Kies je voor een bureau, dan weet je in ieder geval zeker dat het gestructureerd gebeurt.

Ontdek jouw SEO score

Optimalisatie voor Google is een cruciaal onderdeel als je vindbaar wilt worden met jouw website. Weten hoe je ervoor staat en waar de kansen liggen? SAM Online Marketing helpt je verder! Geen standaard uitdraai, maar een echte analyse van ervaren SEO specialisten!

SEO Scan
Zoekmachine Optimalisatie Advies
Sasha Yazdi

Jouw online marketing specialist

GRATIS website scan

Wij scannen jouw website GRATIS en laten jou weten
hoe je ervoor staat.

Resultaatgerichte zoekmachine optimalisatie specialisten

Zoekmachine optimalisatie liever uitbesteden aan een bureau? SAM Online Marketing helpt je verder. Een team van SEO specialisten, contentschrijvers, verkoopmasters en technische toppers maakt jouw website tot een succes in Google. Vooraf is een goede inventarisatie van belang. Welk marketingbudget heb je? Op welke schaal wil je vindbaar worden? En wat zijn de KPI’s? Onze specialisten gaan voor resultaat. Want resultaat is het enige dat telt. En resultaat meet je door doelstellingen af te spreken, waar we elkaar keihard op afrekenen.

Hieronder een dag uit het leven van een SEO specialist van SAM Online Marketing.

Alleen het resultaat telt. Kijk maar!

Zoekmachine optimalisatie is een middel. Het doel is meer omzet. En meer omzet bereik je door meer bezoekers. The sky is the limit en een goede optimalisatie zorgt voor wonderen. Hieronder een greep uit eerder behaalde resultaten. LET OP: Dit is puur het organische verkeer, dus direct via Google!

Zoekmachine Optimalisatie USP's
Zoekmachine optimalisatie

Direct zoekmachine optimalisatie (SEO) uitbesteden aan ons bureau!

Zoekmachine optimalisatie uitbesteden aan het beste online marketing bureau? SAM Online Marketing is jouw SEO bureau! Heldere doelstellingen en échte resultaten. Dat is het enige dat telt. Bij ons kun je zelfs terecht voor goedkope zoekmachine optimalisatie. Wij kunnen jou op verschillende manieren van dienst zijn. Zo kunnen wij de juiste advertenties voor jouw website genereren, de autoriteit van jouw website uitbreiden door middel van linkbuilding en natuurlijk een gehele website optimalisatie verzorgen! Maak van jouw website een succes en besteed zoekmachine optimalisatie uit aan ons bureau. Samen met ons kom jij bovenaan in Google!