Case: VT2000
#SEO #conversie #design #landelijkToen VT2000 bij ons kwam, stond er alleen een website die geen traffic en daardoor geen conversie genereerde. Dit moest veranderd worden voor de landelijke dekking die zij wilden realiseren.
De klant
VT2000 is een grote speler op de markt wat betreft het beheren van Verenigingen van Eigenaars. Vanuit het hoofdkantoor in Wageningen stellen zij al sinds 1997 een totaalpakket aan services om het beheer van VvE’s door heel het land op efficiënte en duurzame wijze uit te voeren. De website had in het begin alleen geen traffic en daardoor geen conversie.
De uitdaging
- Landelijke dekking verzorgen
- Zeer veel zoekwoorden
- Autoriteit verhogen
Om een landelijke dekking te verzorgen, moesten er veel zoekwoorden gaan scoren. Bovendien moest de autoriteit flink verhoogt gaan worden.
Onze missie
In eerste instantie was het nodig om de website te verbeteren. Er is een meer conversiegerichte website opgezet met een professionelere uitstraling. Nadat de website klaar was, werd er een landelijke zoekmachine optimalisatie strategie ingezet. Aan de hand van deze strategie is de interne structuur gemaakt en is er veel content geschreven en geoptimaliseerd om optimaal te ranken in Google. Dit heeft geleid tot vele mooie resultaten
Onze oplossing
Op basis van onze online marketing strategie en werkzaamheden hebben we in de loop der tijd mooie resultaten behaald. Bekijk hier de meest in het oog springende resultaten!
bespreken?
Neem direct contact met ons op om de mogelijkheden voor jou te bespreken!
Contact met ons opnemenResultaten
- 38 zoekwoorden op #1
- 73 zoekwoorden in de top 3
- 210 zoekwoorden in de top 10
- 2.500+ bezoekers per maand
Voor VT2000 hebben we veel mooie resultaten al weten te behalen. Maar ons doel blijft om nog beter te scoren op landelijk gebied.