Samen sparren?
Advies nodig van een échte specialist? Laten we samen sparren over je doelstellingen
Display advertising
Display Advertising is een hot topic binnen online marketing tegenwoordig. Het genereren van zoveel mogelijk vertoningen vanaf verschillende plekken is een veelgebruikte tactiek van diverse multinationals om brand awareness te creëren. Toch zijn er een hoop onwaarheden over deze online marketing strategie en denken meerdere ondernemers dat het ‘niet geschikt’ is voor hun business. Hieronder leest u de do’s en don’ts van Display Advertising, alsmede de toegevoegde waarde van SAM Online Marketing.
Ontdek jouw SEO score
Optimalisatie voor Google is een cruciaal onderdeel als je vindbaar wilt worden met jouw website. Weten hoe je ervoor staat en waar de kansen liggen? Wij helpen je verder! Geen standaard uitdraai, maar een echte analyse van ervaren SEO specialisten!
Premium analyse
Uitgevoerd door echte specialisten
Analyse van on-page, techniek en autoriteit
Concrete verbeterpunten

Jouw online marketing specialist
GRATIS website scan
Wij scannen jouw website GRATIS en laten jou weten hoe je ervoor staat.
Homepagina / Landingspagina - Scan Formulier

Is display advertising ook voor mijn bedrijf geschikt?
Een heel simpel antwoord: JA!
Display advertising is voor iedere organisatie geschikt. Net als bijvoorbeeld het adverteren op Facebook kunt u de bannerstrategie van uw organisatie geheel aan te passen aan locatie, persoon en onderdeel van de customer journey.
De hoekstenen
Elke goede display advertising strategie bestaat uit 5 hoekstenen: Doelgroep, Plaats, Advertentie, Pagina, Conversie.
Doelgroep:
Allereerst dient de doelgroep in kaart te worden gebracht. Om dit te realiseren, kunnen bijvoorbeeld één of meerdere buyer persona’s in het leven worden geroepen. Hierin beschrijft u uw ideale klant, gefilterd op geslacht, leeftijd en interesses.
Plaats:
Ook de plaats waar uw banners worden vertoond zijn van belang. Op welke website wordt deze vertoond en op welk apparaat worden uw advertenties weergegeven?
Advertentie:
De volgende stap is het creëren van de daadwerkelijke advertentie. Welke actie laat u zien, wie ontwerpt deze advertentie en wat prijst u aan?
Pagina:
Nadat de advertentie is vertoont, en de persoon hierop heeft geklikt, moet er een keuze worden gemaakt naar welke pagina de persoon wordt doorgestuurd.
Conversie:
De laatste stap is het oogsten en is te vergelijken met het ‘normale’ conversie optimaliseren.
Display adverteren met SAM Online Marketing
SAM Online Marketing helpt u bij het opzetten van een professionele Display Advertising campagne. Wij staan u bij in een aanpak van A tot Z: van het ontwerpen van een banner en het bepalen van uw doelgroep tot A/B testing om meer uit uw bezoekers te halen. Neem daarom direct contact op en zet samen met SAM Online Marketing een Display Advertising campagne op voor uw organisatie.
Ontdek jouw SEO score
Optimalisatie voor Google is een cruciaal onderdeel als je vindbaar wilt worden met jouw website. Weten hoe je ervoor staat en waar de kansen liggen? Wij helpen je verder! Geen standaard uitdraai, maar een echte analyse van ervaren SEO specialisten!
Premium analyse
Uitgevoerd door echte specialisten
Analyse van on-page, techniek en autoriteit
Concrete verbeterpunten

Jouw online marketing specialist
GRATIS website scan
Wij scannen jouw website GRATIS en laten jou weten hoe je ervoor staat.