Wilt u meer bezoekers op uw website?
Behaal de beste resultaten voor uw business
Adverteren Meer bereik
Optimaliseren Meer bezoekers
Rapporteren Meer conversie
Adviseren Meer kennis

Display Advertising

Display Advertising is een hot topic binnen online marketing tegenwoordig. Het genereren van zoveel mogelijk vertoningen vanaf verschillende plekken is een veelgebruikte tactiek van diverse multinationals om brand awareness te creëren. Toch zijn er een hoop onwaarheden over deze online marketing strategie en denken meerdere ondernemers dat het ‘niet geschikt’ is voor hun business. Hieronder leest u de do’s en don’ts van Display Advertising, alsmede de toegevoegde waarde van SAM Online Marketing.

Waarom display advertising?

  • Verhoging brand awareness
  • Schaalbare aanpak
  • Je komt over als een grote speler
  • Aan te passen op individuen

Is display advertising ook voor mijn bedrijf geschikt?

Een heel simpel antwoord: JA!

Display advertising is voor iedere organisatie geschikt. Net als bijvoorbeeld het adverteren op Facebook kunt u de bannerstrategie van uw organisatie geheel aan te passen aan locatie, persoon en onderdeel van de customer journey.

De hoekstenen

Elke goede display advertising strategie bestaat uit 5 hoekstenen: Doelgroep, Plaats, Advertentie, Pagina, Conversie.

Doelgroep:

Allereerst dient de doelgroep in kaart te worden gebracht. Om dit te realiseren, kunnen bijvoorbeeld één of meerdere buyer persona’s in het leven worden geroepen. Hierin beschrijft u uw ideale klant, gefilterd op geslacht, leeftijd en interesses.

Plaats:

Ook de plaats waar uw banners worden vertoond zijn van belang. Op welke website wordt deze vertoond en op welk apparaat worden uw advertenties weergegeven?

Advertentie:

De volgende stap is het creëren van de daadwerkelijke advertentie. Welke actie laat u zien, wie ontwerpt deze advertentie en wat prijst u aan?

Pagina:

Nadat de advertentie is vertoont, en de persoon hierop heeft geklikt, moet er een keuze worden gemaakt naar welke pagina de persoon wordt doorgestuurd.

Conversie:

De laatste stap is het oogsten en is te vergelijken met het ‘normale’ conversie optimaliseren.

Display adverteren met SAM

SAM Online Marketing helpt u bij het opzetten van een professionele Display Advertising campagne. Wij staan u bij in een aanpak van A tot Z: van het ontwerpen van een banner en het bepalen van uw doelgroep tot A/B testing om meer uit uw bezoekers te halen. Neem daarom direct contact op en zet samen met SAM Online Marketing een Display Advertising campagne op voor uw organisatie.

Hulp van SAM?

Laat uw gegevens achter en word binnen 24 uur teruggebeld.

Direct contact opnemen

Succes verzekerd met SAM

0+
Teamleden
0%
SAM verhoogt uw conversiepercentage
0+
Succesvolle samenwerkingen met SAM
0
Gemiddelde beoordeling
van onze klanten
 

Lokaal vindbaar vanaf 199

Maandbudget vanaf 199 Persoonlijk aangewezen SAM specialist Looptijd van 6 t/m 12 maanden Altijd resultaat! Contact opnemen

Contact met een SAM specialist

Vul het contactformulier in en laat u terugbellen door een specialist van SAM om de mogelijkheden te bespreken. Nu online
Doe de gratis SEO Scan
2018 © SAM Online Marketing & Webdesign
Beoordeling door klanten: 9.1/10 - 30 beoordelingen

Hulp vragen aan SAM

Leg de pijnpunten van uw website bloot met onze SEO scan. SAM Online Marketing heeft een online tool (SEO check) ontwikkelt, waarmee u eenvoudig checkt hoe Google uw website beoordeelt. Laat uw website scannen op content, autoriteit en techniek en zet de eerste stap naar een zoekmachine geoptimaliseerde website.