fbpx
Wilt u meer bezoekers op uw website?
Behaal de beste resultaten voor uw business
Adverteren Meer bereik
Optimaliseren Meer bezoekers
Rapporteren Meer conversie
Adviseren Meer kennis

Google AdWords

Google beschikt niet alleen over een organisch gedeelte, maar ook over een advertentie gedeelte. Google AdWords – ook wel Search Engine Advertising (SEA) – genoemd, zorgt dat je niet alleen hoeft te optimaliseren, maar ook direct bezoekers via advertenties kunt genereren. SAM Online Marketing staat u bij in het opzetten van een winstgevende Google AdWords campagne, met een positieve ROI. Lees verder over onze Google AdWords campagnes, of neem direct contact op met een specialist om de mogelijkheden te bespreken.

Cost-Per-Click

Google AdWords maakt gebruik van de zogeheten cost-per-click. Hierdoor betaalt u niet per vertoning van uw advertentie, maar per persoon die het bericht aanklikt. Van te voren stelt u een klikbudget in, alsook de prijs per click. Naarmate uw Quality Score (QS) toeneemt, is het goedkoper/voordeliger om te adverteren in de zoekmachine. Deze score bepaalt Google op basis van factoren als de klikfrequentie, de kwaliteit van uw landingspagina, de laadtijd van uw website en uw advertentiegeschiedenis. SAM Online Marketing zorgt voor een goede QS en schept alle juiste randvoorwaarden om dit te bereiken.

 

Hulp van SAM?

Laat uw gegevens achter en word binnen 24 uur teruggebeld.

Direct contact opnemen

Succes verzekerd met SAM

0+
Teamleden
0%
SAM verhoogt uw conversiepercentage
0+
Succesvolle samenwerkingen met SAM
0
Gemiddelde beoordeling
van onze klanten
 

De juiste zoektermen

Cruciaal voor een winstgevende AdWords campagne is het zoekwoordonderzoek. U dient te achterhalen welke zoektermen de hoogste zoekvolumes hebben, in combinatie met de relevantie tot uw business en de kosten per klik (CPC). Door de beste verhoudingen tussen deze drie meeteenheden te zoeken, maximaliseert u uw ROI.

Lokaal/landelijk & longtail/shorttail

De mogelijkheden binnen Google AdWords zijn zeer divers. Zo is er een duidelijk verschil tussen kwaliteit en kwantiteit. Enerzijds kunt u voor landelijke en algemene (shorttail) zoektermen gaan. Deze brengen hoge zoekvolumes met zich mee, maar zijn lang niet altijd relevant, waardoor u lang niet altijd terugkrijgt wat u erin steekt. Anderzijds kunt u voor lokale en specifieke (longtail) zoektermen gaan. Deze sluiten naadloos aan op uw business. Echter zitten er vaak hogere kosten aan verbonden en is het tijdsintensiever om deze campagnes te optimaliseren. SAM Online Marketing zorgt voor een goede verhouding tussen beide werelden, voor maximaal rendement.

Uw Google AdWords campagne op laten zetten door SAM Online Marketing

SAM Online Marketing zet graag uw Google AdWords campagne op. Gezamenlijk gaan wij op zoek naar de juiste zoektermen, gaan we op zoek naar buitenkansjes en zorgen we voor een zo hoog mogelijke Quality Score, om de kosten per klik zo laag mogelijk te houden en uw conversie zo hoog mogelijk te krijgen. De mogelijkheden met een specialist bespreken? Neem direct contact op!

Lokaal vindbaar vanaf 199

Maandbudget vanaf 199 Persoonlijk aangewezen SAM specialist Looptijd van 6 t/m 12 maanden Altijd resultaat! Contact opnemen

Contact met een SAM specialist

Vul het contactformulier in en laat u terugbellen door een specialist van SAM om de mogelijkheden te bespreken. Nu online
Doe de gratis SEO Scan
2018 © SAM Online Marketing & Webdesign
Beoordeling door klanten: 9.1/10 - 30 beoordelingen

Hulp vragen aan SAM

Leg de pijnpunten van uw website bloot met onze SEO scan. SAM Online Marketing heeft een online tool (SEO check) ontwikkelt, waarmee u eenvoudig checkt hoe Google uw website beoordeelt. Laat uw website scannen op content, autoriteit en techniek en zet de eerste stap naar een zoekmachine geoptimaliseerde website.